- vännäs + stöcke

hejhej.
Idag var det tvling i vännäs det gick lite dåligare än igår för han gick inte lika bra på tygeln men jag fick typ 169 p och 56,33 %. Den andra b ponnyn slog mej med 6 poäng men jag är inte förvånad för att det var en dressyr ponny och indy är en hopp ponny. men jag kom i allafall tvåa i DM. Men jag ville inte vara med på prisutdelningen eftersom den var efter klassen som var efter min klass. Och jag skulle till stöcke för att rida KM men jag fick sakerna me mej. I stöcke vann jag LC+5 och kom tvåa i KM. Det gick bra tycker jag i allafall.


indy är så fin<3


Kommentarer
Postat av: Sofia Törnqvist

Så söt ponny :)

2009-12-23 @ 21:44:05
URL: http://strnqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0