- dåligt bloggande

hejsan svejsan!!
Jag har bloggat lite dom senaste dagarna. Men detta har jag gjort.. komentera gärna mke för de blir roligare då. :)

Måndag:
i måndags gjorde jag inget specielt faktist.
Tisdag:
jag red med emma och det gick bra, maggie lite stressad när vi skulle trava och då blev indy stressad. hehe kommer bilder sen. Sen följde jag me emma en liten bit i sandgropen och vi red på en jätte bra stig som jag ska börja rida indy på så han får bra kondis.
Idag:
idag red jag chuck det gick bra, sen borstade jag dom och så. Sen vid 18.00 började travet men jag såg inte hela och de håller fortförande på.

bilderna kommer senare ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0